مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 11:152023-08-26حوادث

کشف احتکار انواع مواد غذایی در تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ هدایت بهرامی اظهار داشت: با عنایت به تدابیر سلسله مراتب فرماندهی، مبنی بر مبارزه با احتکار اقلام و کالا های اساسی، - سرهنگ هدایت بهرامی رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف احتکار انواع برنج و چای به ارزش 539 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ هدایت بهرامی اظهار داشت: با عنایت به تدابیر سلسله مراتب فرماندهی، مبنی بر مبارزه با احتکار اقلام و کالا های اساسی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران از یک انبار کالا سرکشی که انواع برنج و چای احتکار شده، کشف کردند.

وی با بیان اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان، ارزش کالا های مکشوفه، بیش از 539 میلیارد ریال برآورد شده است افزود: این اقلام شامل 355 تن برنج و چای می باشد که در نهایت پس از تشکیل پرونده متهم به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران در پایان با تشکر از همکاری آگاهانه شهروندان با پلیس، یادآور شد: از شهروندان می خواهیم چنانچه اطلاعی از نگهداری کالا های قاچاق توسط افراد دارند موضوع را از طریق شماره تلفن 110 اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری و برخورد قانونی با متخلفان اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف احتکار انواع مواد غذایی در تهران

کشف احتکار انواع مواد غذایی در تهران