مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 11:102023-09-11سياسي

شماره پنجاه دیده بان اندیشه منتشر شد


شماره پنجاه دیده بان اندیشه گزارشی مبسوط از کنفرانس «داوری در ترازوی داوری» باعنوان «از خَلوَت تا جَلوَت؛ همراه با مسافر سوادکوه» توسط مؤسسه شناخت به دو صورت چاپی و الکترونیکی منتشر شد.

- شماره پنجاه دیده بان اندیشه گزارشی مبسوط از کنفرانس داوری در ترازوی داوری باعنوان از خَلوَت تا جَلوَت؛ همراه با مسافر سوادکوه توسط مؤسسه شناخت به دو صورت چاپی و الکترونیکی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری، شماره پنجاه دیده بان اندیشه گزارشی مبسوط از کنفرانس داوری در ترازوی داوری با عنوان از خَلوَت تا جَلوَت؛ همراه با مسافر سوادکوه توسط مؤسسه شناخت به دو صورت چاپی و الکترونیکی منتشر شد.

این شماره در قالب مصاحبه ها و یادداشت های اختصاصی به نقد و بررسی مهمترین سرفصل های اندیشه مرحوم عماد افروغ می پردازد.

عماد افروغ را می توان یکی از مهمترین مصادیق متولی آشتی عقل و عشق در سالیان اخیر دانست که به اعتراف همسرش، زمانی که پای چوبین علوم بشری را مشاهده کرد، به دنبال قطعه تکمیل پازل معرفتی خود یعنی سلوک رفت.

اندیشمندی که گرچه روز نگاشت زندگی اش پس از ابتلایی سخت، در سحرگاه شب قدر به سطر آخر رسید، اما دغدغه حقیقت جویی اش هیچگاه فراموش شد؛ او انتقاد را کم معونه ترین و در عین حال، پرفایده ترین کنش اصحاب اندیشه می دانست؛ لذا همواره قصد داشت تا با چا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شماره پنجاه دیده بان اندیشه منتشر شد

شماره پنجاه دیده بان اندیشه منتشر شد