مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 08:552023-09-05فرهنگي

«اسب ها» بعد از 20 سال بازگشتند/ اجرایی جدید از متن محمد رحمانیان


امیرحسین آلادپوش نمایش «اسب ها» نوشته محمد رحمانیان را که سال 83 در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرا شده بود، به تازگی در سالن آسمان به صحنه برده است.

- امیرحسین آلادپوش نمایش اسب ها نوشته محمد رحمانیان را که سال 83 در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرا شده بود، به تازگی در سالن آسمان به صحنه برده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر گفت: یکی از دغدغه های جدی ما طی 3 سالی که با گروه فرهنگی و هنری صاحب اللواء و در ایام ابتدایی ماه صفر نمایشی را روی صحنه می بردیم این بود که متنی را که اجرا می کنیم برای مخاطب تازگی داشته باشد؛ این تازگی می تواند در محتوای تاریخی کم تر شنیده و دیده شده باشد که به مخاطب منتقل می شود یا در زاویه دیدی تازه باشد که نویسنده به یک ماجرای کهن دارد.

وی یادآور شد: سال گذشته نمایش روزی روزگاری جوشن نوشته آقای یاسین حجازی را کار کردیم که طی آن محتوای تاریخی جدید و کمتر شنیده شده ای به مخاطب ارائه شد.

با اینکه نمایش پیام امروزی داشت ولی یک اتفاق محجور تاریخی را زنده کرد.

همچنین نمایش معمای مطربان پریشان نوشته آقای حجازی نیز که 2 سال پیش اجرا کردیم، دارای یک زاویه دید جدید درباره ماجرایی کهن بود و مدل روایت داستان برای مخاطبان تازگی داشت و واقعه عاشورا را از زبان مطربان دربار یزید می شنیدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اسب ها» بعد از 20 سال بازگشتند/ اجرایی جدید از متن محمد رحمانیان

«اسب ها» بعد از 20 سال بازگشتند/ اجرایی جدید از متن محمد رحمانیان