مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 15:452023-08-24اجتماعي

سامانه هوشمند هواگوی 134 هواشناسی ایلام راه اندازی شد


مدیرکل هواشناسی استان ایلام از راه اندازی سامانه هوشمند هواگوی 134 در استان خبر داد.

- سامانه هوشمند هواگوی "134" هواشناسی ایلام راه اندازی شد ایسنا/ایلام مدیرکل هواشناسی استان ایلام از راه اندازی سامانه هوشمند هواگوی "134" در استان خبر داد.

سیروس نادری زرنه در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: :راه اندازی سامانه اطلاع رسانی هواگو از نیازها و ضروریات استان است که برای آگاهی شهروندان و مسافران از وضعیت آب و هوایی به شکل شبانه روزی فعال خواهد بود.

وی گفت: با توجه به حضور انبوه زائران داخلی و خارجی در استان ایلام و شهرستان مهران و الزام آگاهی لحظه ای از وضعیت جوی منطقه در ایام اربعین، راه اندازی این سامانه نقش مهم و تأثیرگذاری را جهت خدمت رسانی به زائران حسینی ایفا خواهد کرد مدیرکل هواشناسی استان ایلام تصریح کرد: با ارتقاء تعداد خطوط ورودی از 8 به 30 خط بر روی بستر فیبر نوری، امکان پاسخگویی به 30تماس همزمان،ارائه آخرین وضعیت حاضر جوی و پیش بینی تا 72ساعت شهرستان های استان،ارائه توصیه های هواشناسی کشاورزی،ارائه هشدارهای هواشناسی و همچنین پیش بینی هوای تهران و مراکز استان های همجوار فراهم شده است.

نادری زرنه تصریح کرد: امکان برقراری ارتباط با انواع اپراتورهای ثابت و همراه و امکان دسترسی کاربران خارج از استان به این سامان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه هوشمند هواگوی 134 هواشناسی ایلام راه اندازی شد

سامانه هوشمند هواگوی 134 هواشناسی ایلام راه اندازی شد