مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 18:502023-08-23اقتصادي

تشریح عملکرد دو ساله دولت در خراسان جنوبی همزمان با هفته دولت


همزمان با هفته دولت امسال 987 پروژه عمرانی و اقتصادی در این استان افتتاح یا کلنگ زنی می شود که از این تعداد 933 پروژه با اعتبار 803 هزار و 750 میلیارد ریال، - ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: همزمان با هفته دولت امسال 987 پروژه عمرانی و اقتصادی در این استان افتتاح یا کلنگ زنی می شود که از این تعداد 933 پروژه با اعتبار 803 هزار و 750 میلیارد ریال، قابل افتتاح است.

جواد قناعت، امروز چهارشنبه، یکم شهریورماه در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: میان همه رتبه ها سهم بری استان از اعتبارات ملی قابل توجه است و اینکه استانی بتواند سهم بیشتری از منابع ملی داشته باشد کار ارزشمندی است ولی افزایش این سهم نیازمند وجود ظرفیت جذب اعتبار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این رتبه نشان از رویکرد دولت سیزدهم به عدالت محوری و رفع محرومیت در مناطق کمتر برخوردار دارد و حاصل تلاش، کوشش و پیگیری های زیاد است در صورتی که بسترهای لازم برای جذب اعتبار را نداشتیم.

قناعت با اشاره به رتبه دوم استان در تحقق برنامه سالانه اشتغال بیان کرد: کسب رتبه اول در تامین زمین مسکن ملی حوزه شهری، رتبه چهارم در ارتباطات مردمی و بازرسی ها، رتبه دوم در زمینه امنیت سرمایه گذاری و همچنین رتبه پنجم در تحقق شعار سال 1401 از افتخارات استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح عملکرد دو ساله دولت در خراسان جنوبی همزمان با هفته دولت

تشریح عملکرد دو ساله دولت در خراسان جنوبی همزمان با هفته دولت