مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 09:302023-09-10اجتماعي

ایستگاه حمل و نقل عمومی شهر لپویی تا پایان هفته به بهره برداری می رسد


فرماندار زرقان از به پایان رسیدن عملیات اجرایی ایستگاه حمل و نقل عمومی شهر لپویی تا پایان هفته جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز ، لپویی شهری است در 30 کیلومتری شمال شرقی شیراز، و در شمال غرب شهر زرقان قرار دارد.

شهروند خبرنگاران خبرگزاری فارس نیز طی ارسال مطالبات خود در ارتباط با نبود وسایل حمل و نقل عمومی در شهر لپویی خبر دادند و درخواست پیگیری داشتند، خبرنگار خبرگزاری فارس این مطالبه را از سوی مهدی شکرپور فرماندار زرقان پیگیری کرد.

شکرپور فرماندار زرقان در ارتباط با حمل و نقل عمومی در شهر لپویی اظهار داشت: تا حالا بحث حمل و نقل عمومی لپویی به سمت شیراز انجام نشده بود که دلایل مختلفی داشت که در ابتدا برخی می گفتند استقبال نمی شود اما طی بررسی هایی که صورت گرفت مشخص شد استقبال هم خواهد شد.

شکرپور در خصوص برنامه های انجام شده برای حل این مشکل عنوان کرد: در جلسه ی 1402/3/31 ، جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان مصوب شد که ابتدا زیرساخت های ایستگاه مسافربری توسط شهرداری لپویی در شهرک مهر امام رضا (ع) از جمله آماده کردن ایستگاه برای ماشین و مسافران انجام شود.

وی ادامه داد: در حالا حاضر هم شهرداری لپویی مکانی را در ورودی شهرک مهر امام رضا مشخص کرده است و کارها در حال انجام است ، و تا پایان این هفته عملیات اجرایی این ایس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه حمل و نقل عمومی شهر لپویی تا پایان هفته به بهره برداری می رسد

ایستگاه حمل و نقل عمومی شهر لپویی تا پایان هفته به بهره برداری می رسد