مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 08:002023-09-08اجتماعي

امسال 309 هزار زائر اربعین با ناوگان هوایی جابه جا شدند


امسال 309 هزار زائر اربعین از طریق ناوگان هوایی جا به جا شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با حضور سردار احمد رضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور از قرارگاه اربعین فرماندهی انتظامی در محل مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات بازدید کرد و در ارتباطی مستقیم با قرارگاه های پایانه های مرزی اربعین فراجا از آخرین وضعیت تردد و خدمات دهی به زائران مطلع شد.

وزیر راه و شهرسازی به راه اندازی سامانه ای برای رصد و کنترل تردد زائران اربعین از پایانه ها و تعامل و توافق صورت گرفته با مسئولان کشور عراق اشاره و تصریح کرد: این اتفاق خوبی بود که در مجموعه فراجا رقم خورد و باعث سهولت تردد زوار در پایانه های مرزی شد تا جایی که ایستایی به حداقل ممکن رسید و باعث افزایش رضایتمندی مردم عزیز در سفرهای زمینی شد.

وی افزود: عزیزان فراجا در تمامی پایانه ها حضور فعالی دارند هم در حوزه راهور که شبکه راه های کشور تحت نظارت پلیس راهور بوده که این هم در نوع خود اتفاق بزرگی محسوب می شود.

بذرپاش در خصوص توسعه زیرساخت هایی که در پایانه های مرزی اربعین ایجاد شده است، گفت: الحمدالله این امر باعث کاهش تصادفات و همچنین تسهیل در عبور و مرور شده بخصوص در دو محور اصلی ایلام-مهران و اهواز-چذابه با چهار خط شدن آن یعنی جریان عبور خودرو تا دوبراب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 309 هزار زائر اربعین با ناوگان هوایی جابه جا شدند

امسال 309 هزار زائر اربعین با ناوگان هوایی جابه جا شدند