مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:552023-08-29اجتماعي

برخورد مینی بوس با اتوبوس در گردنه اسدآباد/تصادف منجر به فوت زائران نداشتیم


رییس پلیس راه استان همدان از تردد بیش از 9 میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان همدان خبر داد و گفت: از 27 مرداد که طرح ترافیکی اربعین آغاز شده، - ایسنا/همدان رییس پلیس راه استان همدان از تردد بیش از 9 میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان همدان خبر داد و گفت: از 27 مرداد که طرح ترافیکی اربعین آغاز شده، 9 میلیون و 600 هزار تردد در جاده های استان ثبت شده است.

سرهنگ علی فکری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه طرح ترافیکی اربعین از 27 مردادماه آغاز شده و تا 20 شهریورماه ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: از همان روزهای ابتدایی تغییر محسوسی در ترافیک استان ایجاد شده و هر چه به ایام اربعین نزدیک تر می شویم، ترافیک سنگین تر می شود؛ در سه، چهار روز گذشته حجم تردد به بالاترین حد رسیده است.

رییس پلیس راه استان همدان با تأکید بر اینکه خوشبختانه تصادف منجر به فوت زائران در محورهای مواصلاتی استان نداشتیم، تصریح کرد: خوشبختانه میزان تصادفات فوتی کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه در جاده های فرعی نیز دغدغه زیادی داریم، افزود: محور غارعلیصدر، قهاوند، آورزمان، نهاوند به کنگاور به صورت ویژه پوشش داده می شوند.

مرکز مانیتورینگ راه ها به صورت شبانه روزی وضعیت تمام جاده ها را رصد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد مینی بوس با اتوبوس در گردنه اسدآباد/تصادف منجر به فوت زائران نداشتیم

برخورد مینی بوس با اتوبوس در گردنه اسدآباد/تصادف منجر به فوت زائران نداشتیم