مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 08:302023-09-05اقتصادي

ظرفیت توزیع 300 هزار بطری آب در مرز مهران


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان ایلام از ظرفیت توزیع 300 هزار بطری آب در مرز مهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صادق علیمرادی شامگاه دوشنبه در مرز مهران گفت: آمار خروج زائران نسبت به ورود آنها به کشور کاهش یافته است که این موضوع حکایت از بازگشت زائران به کشور دارد که با توجه به تجارب سا لهای گذشته، توانسته ایم با برنامه ریزی مدون و حضور استان های معین خدمات در خوری به زائران ارائه دهیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان ایلام با اشاره به آغاز موج بازگشت زائرین از مرز بین المللی مهران افزود: 2 سقاخانه ثابت و چندین نقطه سیار در پایانه مرزی مهران با ظرفیت تا 300 هزار بطری آب در روز، توزیع آب بسته بندی و خنک را در بین زوار بر عهده دارند.

رییس شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان ایلام به عملکرد شرکت های آب و فاضلاب و توزیع برق استان نیز اشاره نموده و تصریح کرد: تأمین آب پایدار موکب های سطح استان از نخستین نقاط ورودی به استان تا مرز بین المللی مهران با استفاده از مخازن و خطوط انتقال و همچنین استفاده از تانکرهای آبرسانی سیار انجام می گیرد.

وی ادامه داد: در راستای تامین برق پایدار برای مواکب و پارکینگ های بزرگ اربعین نیز، تأمین برق 170 موکب، بیش از 800 چشمه سرویس بهداشتی مسیر، روشنایی پارکینگ های شماره 1 و 2 اربعین انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت توزیع 300 هزار بطری آب در مرز مهران

ظرفیت توزیع 300 هزار بطری آب در مرز مهران