مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 13:312023-09-21سياسي

سردار نقدی: تقویت هویت ملی دانش آموزان مهمترین ماموریت آموزش و پرورش است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر امروز در جمع فرهنگیان استان یزد، اظهار کرد: نقش معلم و استاد نقشی بی بدیل است.

وی افزود: مقام معظم رهبری می فرمایند معلمان نقشی مهمتر و پر رنگ تر از والدین در تربیت جامعه دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اثرگذرای معلمینی که سر کلاس درس فرزندان این کشور را آموزش می دهند از اثرگذاری معلمی به معنای عام بیشتر و موثرتر است.

سردار نقدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که ملت ایران امروز صاحب رسالتی عظیم و مأمور برداشتن پرچم عدالت خواهی در جهان است، تصریح کرد: دشمنان دین و نظام اسلامی از ابتدا تاکنون سعی دارد با فتنه توطئه های شوم مختلف ارزش های اسلام ناب محمدی را کمرنگ و ملت ایران را از این مسیر دور کنند.

وی تأکید کرد: آمریکا و استکبار جهانی بالغ بر 200 شبکه تلوزیونی، 100 کانال ماهواره ای و هزاران شبکه مجازی علیه انقلاب اسلامی ایران طراحی و ایجاد کردند که قصد دارند با فتنه های شوم فرهنگی و رسانه ای جوانان ما را گمراه کنند.

معاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ترویج فرهنگ دفاع مقدس در مدارس بین نسل جوان یکی از موثرترین راهکارهای مقابله با توطئه های رسانه ای و فرهنگی دشمنان دین و نظام اسلامی است و فرهنگیان نقش مهمی در این حوزه ایفا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار نقدی: تقویت هویت ملی دانش آموزان مهمترین ماموریت آموزش و پرورش است

سردار نقدی: تقویت هویت ملی دانش آموزان مهمترین ماموریت آموزش و پرورش است