مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 16:252023-09-17حوادث

علی صبوری فعلاً به زندان نمی رود


وکیل علی صبوری از اعلام رضایت پلیس در پرونده شکایت علیه موکلش خبر داد و گفت: بر اساس رأی قاضی، علی صبوری فعلاً به زندان نمی رود و اجرای حکم متوقف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، وکیل علی صبوری با اعلام اینکه پلیس در پرونده شکایت علیه موکلش رضایت داده است، گفت: بر اساس رأی قاضی، علی صبوری فعلاً به زندان نمی رود و اجرای حکم متوقف شده است.

حسین شاهرخی؛ وکیل علی صبوری (بازیگر سینما و تلویزیون) در مورد پرونده موکل خود اظهار کرد: در اواخر اسفند سال 1399 درپی بروز علایم بیماری قلبی، موکلم علی صبوری به بیمارستان رجایی تهران مراجعه می کند، اما به دلیل بی توجهی پزشک کشیک و نهایتاً فشار عصبی وارده بر وی، بین این فرد (علی صبوری) و مامور پلیس و همچنین پزشک کشیک درگیری به وجود می آید.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده و اعلام جرم توسط پزشک کشیک و مامور پلیس، موکل بنده آقای علی صبوری به تحمل دو فقره حبس 4 ماهه (در مجموع 8 ماه) محکوم می شود.

این وکیل دادگستری با بیان اینکه مامور پلیس در روند رسیدگی به این پرونده از شکایت خود صرف نظر کرد و رضایت داد، گفت: در واقع پلیس اعلام کرد هدف از شکایت حفظ شان ماموران پلیس حین انجام وظیفه و متوجه شدن خطای فرد خاطی بوده و اکنون که متهم (علی صبوری) اعلام پشیمانی می کند، می تواند رضایت دهد که در ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی صبوری فعلاً به زندان نمی رود

علی صبوری فعلاً به زندان نمی رود