مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 20:152023-09-13سياسي

ظرف های پلیمری گیاهی که خطری برای طبیعت ندارند


ساخت ظرف های پلیمری گیاهی از نوآوری های نخبگان یک شرکت دانش بنیان است که زیست تخریب پذیر بوده و به راحتی در طبیعت از بین می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، متخصصان یک شرکت دانش بنیان با تولید فرآورده های گیاهی با خاصیت پلاستیک، قصد دارند به حفظ محیط زیست و کاهش زباله های پلاستیکی کمک کنند.

سید سعید هاشمی زاده، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به رویکرد متخصصان این مجموعه مبنی بر حفظ هرچه بیش تر محیط زیست و حذف پلاستیک ها از زندگی انسان اظهار داشت: این شرکت با ایده محوری تولید پلیمرهای زیست تخریب پذیر تشکیل شد و پس از طی مراحل در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان پذیرش و استقرار یافت.

پس از تحقیق و پژوهش با تلاش متخصصان خود موفق به ثبت اختراع این محصول شد.

وی درباره این محصول توضیح داد: مهم ترین محصول این شرکت دانش بنیان، ظروف یکبار مصرف گیاهی با خواص و کیفیت محصولات پلیمری است؛ در واقع به کمک متخصصان شرکت توانسته ایم محصولاتی را تولید کنیم که زیست تخریب پذیری دارند، به طبیعت آسیبی نمی رسانند و از نشاسته ذرت تهیه شده اند و در عین حال دارای کیفیت و خواص مثبت فرآورده های پلیمری نیز هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرف های پلیمری گیاهی که خطری برای طبیعت ندارند

ظرف های پلیمری گیاهی که خطری برای طبیعت ندارند