مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 13:502023-08-23اقتصادي

افتتاح 20 هزار واحد مسکن در هفته دولت


مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از راه اندازی و افتتاح 20 هزار واحد مسکن مهر و نهضت ملی در هفته دولت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، علیرضا جعفری امروز در نشست خبری اعلام کرد: در هفته دولت 20 هزار واحد مسکن از پروژه های مسکن مهر و نهضت ملی مسکن، به بهره برداری می رسد و به متقاضیان واگذار می شود.

وی همچنین گفت: در شهرهای جدید توجه به پروژه های روبنایی و زیربنایی، مراکز آموزشی، درمانی و مراکز مذهبی در اولویت قرار دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بخشی از تعهدات دولت قبل در 10 سال گذشته برعهده این دولت گذاشته شده، علاوه بر آن وعده هایی که این دولت برای ایجاد 4 میلیون مسکن طی 4 سال داده است، باید به سرانجام برسد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید اظهار داشت: از 4 میلیون مسکنی که قرار است ظرف 4 سال در کشور ایجاد شود، 600 هزار مسکن مسکونی مربوط به شهرهای جدید است که باید در این شهرها احداث و به متقاضیان واگذار شود.

جعفری افزود: در شهرهای جدید نمادهایی مانند اجرای طرح باغ کتاب، طراحی و ایجاد دروازه ورودی شهرهای جدید و احداث بازار ایرانی ـ اسلامی به عنوان قطب توسعه اقتصاد و تجارت و همچنین احداث مصلی در شهرهای جدید برای نماز جمعه و ایجاد مراکز اشتغال و کارآفرینی برای جذب افراد مختلف از جمله بانوان و جوانان در دستورکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 20 هزار واحد مسکن در هفته دولت

افتتاح 20 هزار واحد مسکن در هفته دولت