مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 18:352023-08-31اجتماعي

درمانگاه بستان روزانه به بیش از 2000 زائر خدمات ارائه می دهد


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان از ارائه خدمات به بیش از 2000 زائر طی هر روز در درمانگاه بستان نجف اشرف خبر داد.

- محمد امیرخانی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان و سرپرست تیم اعزامی این جمعیت در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره خدمات و اقدامات درمانگاه بستان در شهر نجف اشرف اظهار کرد: گروهی از همکاران از 29 مرداد به عنوان تیم پیشرو در نجف اشرف مستقر و زیرساخت های لازم را جهت راه اندازی درمانگاه آماده کردند.

وی با اشاره به اسکان تیم کرمان از روز جمعه سوم شهریور ماه گفت: بلافاصله پس از اسکان گروه اعزامی کرمان، کار پذیرش و خدمت رسانی به بیماران با توجه به زیرساخت های آماده شده از قبل انجام شد.

امیرخانی بیان داشت: تیم اعزامی استان کرمان متشکل از 69 پزشک و پرستار داوطلب، عوامل رسانه و حراست و در قالب یک تیم کامل و یکدست، با تعامل و همکاری بسیار خوب در قالب درمانگاه سطح دو در درمانگاه بستان در حال خدمت رسانی به زوار است.

وی در ادامه گفت: همچنین این مرکز متشکل از 7 پزشک متخصص، داخلی، قلب، ارتوپد، زنان و زایمان به ارائه خدماتی نظیر تریاژ، احیا، پزشک خانم و آقا، داروخانه، زنان و زایمان می پردازد.

امیرخانی افزود: درمانگاه بستان در همان روز اول آغاز به کار 644 نفر را پذیرش و هم اکنون روزانه به بیش از 2000 زائر خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمانگاه بستان روزانه به بیش از 2000 زائر خدمات ارائه می دهد

درمانگاه بستان روزانه به بیش از 2000 زائر خدمات ارائه می دهد