مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 17:402023-08-26سياسي

حضور مسئولان در میان مردم بیشتر شود


امام جمعه گناوه با بیان اینکه هفته دولت فرصت مغتمنی برای حضور بیشتر در میان مردم است، گفت: حضور مسئولان در میان مردم به خصوص در هفته دولت بیشتر و پررنگ تر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی بعد از ظهر شنبه در آیین افتتاح و اجرای پروژه های هفته دولت در شهرستان گناوه اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسب و مغتنمی برای اطلاع رسانی و تبیین خدمات و عملکردهای دولتمردان و نظام اسلامی به مردم است تا عموم مردم از کارهای انجام شده اطلاع یابند.

امام جمعه گناوه افزود: هفته دولت همچنین فرصت مناسبی برای حضور بیشتر مسئولان در میان مردم است و باید از این فرصت استفاده بهینه شود.

وی ادامه داد: دشمن در تلاش برای القای یاس و ناامیدی در جامعه است و ما وظیفه داریم امروز امید را در جامعه احیا کنیم.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار خود با مسئولان دولت سیزدهم در آغاز کار دولت فرمودند که باید اعتمادی که آسیب دیده را ترمیم کنیم و در دیدار اخیر نیز فرمودند که ما از مسیرهای و گردنه های سخت عبور کرده ایم و به قله نزدیک شده ایم و امروز روز خسته شدن نیست بلکه روز جهاد و حرکت و شوق و امید است.

وی گفت: رهبری همچنین در دیدار با فرماندهان سپاه فرمودند که مسئولان کشور در پرتو وحدت ملی، مشارکت دادن و کمک به مردم به خصوص طبقات ضعیف بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مسئولان در میان مردم بیشتر شود

حضور مسئولان در میان مردم بیشتر شود