مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 10:352023-08-31سياسي

کشاورزی ایران استراتژی بلندمدت ندارد


رییس دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران گفت: متاسفانه کشاورزی در ایران فاقد استراتژی بلند مدت است و اغلب سیاست ها صرفا بر تامین غذای مردم از طریق تنظیم بازار متمرکز بوده است.

- ایسنا/البرز رییس دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران گفت: متاسفانه کشاورزی در ایران فاقد استراتژی بلند مدت است و اغلب سیاست ها صرفا بر تامین غذای مردم از طریق تنظیم بازار متمرکز بوده است.

سید محمد علی ابراهیم زاده موسوی درگفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری دهمین کنگره علوم دامی در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران، اظهار کرد: امنیت غذایی و تامین پروتیین و فرآورده های دامی، یکی از مسائل کلیدی کشور است.

وی ادامه داد: متاسفانه علی رغم تلاش های صورت گرفته هنوز در بحث تامین پروتیین و نهاده های دامی به خارج از کشور وابسته هستیم که این امر مشکلاتی را ایجاد کرده است.

وی توضیح داد: در حال حاضر چاره ای وجود ندارد که با استفاده از ظرفیت های داخلی برای تامین فرآورده های دامی و پروتیین کشور تلاش کنیم.

ابراهیم زاده موسوی ابراز کرد: هدف از برگزاری چنین کنگره هایی ایجاد وحدت رویه و نظریه پردازی در خصوص این است که چطور به این هدف برسیم که بتوانیم هم منابع مورد نیاز کشور را برای تولید پروتیین و فرآورده های دامی تامین وهم بتوانیم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزی ایران استراتژی بلندمدت ندارد

کشاورزی ایران استراتژی بلندمدت ندارد