مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 16:502023-08-24سياسي

بهره برداری 7پروژه عمرانی ثبت اسناد و املاک در سیستان وبلوچستان


در راستای اجرای مصوبات سفر استانی رییس قوه قضاییه، هفت پروژه عمرانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سیستان و بلوچستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، مراسم افتتاح 7 پروژه عمرانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در استان سیستان و بلوچستان صبح امروز پنج شنبه با حضور حسن بابایی ، رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان اعضای شورای قضایی، معاونان رییس دادگستری، مدیران سازمان های تابع و وابسته این استان در جلسه شورای قضایی استان برگزار شد.

حسن بابایی در مراسم افتتاح هفت پروژه عمرانی استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: مطابق سفر رییس قوه قضاییه در اسفند ماه سال 1400 به استان سیستان و بلوچستان و بررسی های میدانی از شهرستانهای مختلف این استان، نبود واحدهای ثبتی یکی از مشکلات و نواقص ملاحظه شده بود که این موضوع جز یکی از مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا از طریق انعقاد تفاهم نامه با استانداری استان و تأمین زمین از سوی مسکن و شهرسازی، موفق به افتتاح 7 واحد ثبتی در شهرستانهای میرجاوه، دلگان، مهرستان، گلشن، لاشار، فنوج و کنارک شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری 7پروژه عمرانی ثبت اسناد و املاک در سیستان وبلوچستان

بهره برداری 7پروژه عمرانی ثبت اسناد و املاک در سیستان وبلوچستان