مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 08:402023-08-23ورزشي

روزنامه جوان: ورزش ایران با داشتن چنین مسئولانی اصلاً نیاز به دشمن ندارد


به همین راحتی؛ مصوب نشد؟ پس شما چکاره بودید که اینقدر راحت از حق ورزشکار کوتاه آمدید؟ ورزش ایران با داشتن چنین مسئولانی اصلاً نیاز به دشمن ندارد.

- به همین راحتی؛ مصوب نشد؟ پس شما چکاره بودید که اینقدر راحت از حق ورزشکار کوتاه آمدید؟ ورزش ایران با داشتن چنین مسئولانی اصلاً نیاز به دشمن ندارد.

جوان نوشت: دیروز دبیرکل کمیته ملی المپیک خیلی راحت عنوان کرد ما پول داشتیم که به ورزشکاران حقوق ماهانه بدهیم، اما مصوب نشد!   دقت کردید به همین راحتی، کسی هم پیدا نشد که خطاب به جناب مناف هاشمی بگوید یعنی شما، وزارت ورزش و ستاد عالی بازی های آسیایی فریاد این همه ورزشکار را بابت مشکلات معیشتی و دغدغه های مالی نمی شنوید که اینقدر راحت از مصوب نشدن پرداخت حقوق ماهانه به ورزشکاران حرف می زنید؟    البته سؤال اصلی این است که پس امثال رییس کمیته ملی المپیک، دبیرکل و بالاتر از آن ها وزیر ورزش و آقایانی که در ستاد عالی بازی های آسیایی نشسته اند چکاره هستند که با این همه ادعا نتوانسته اند حقوق حقه ورزشکاران مدال آور و قهرمان کشور را مصوب کنند؟!   به همین راحتی؛ مصوب نشد؟ پس شما چکاره بودید که اینقدر راحت از حق ورزشکار کوتاه آمدید؟ موضوع زمانی تأسف بارتر می شود که جناب دبیرکل اعلام می کند در پارالمپیک از یک سال قبل حقوق می دادند، ما هم دوست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه جوان: ورزش ایران با داشتن چنین مسئولانی اصلاً نیاز به دشمن ندارد

روزنامه جوان: ورزش ایران با داشتن چنین مسئولانی اصلاً نیاز به دشمن ندارد