مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 19:452023-09-10اجتماعي

جذب 1400 دبیر و هنرآموز جدید از طریق آزمون استخدامی در خوزستان


بالغ یک هزار و 400 دبیر و هنرآموز پس از طی مراحل قانونی ارزیابی تکمیلی به مجموعه تعلیم و تربیت استان خواهند پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود حمیدی نژاد بعد از ظهر امروز یکشنبه در گفت وگویی رسانه ای بیان کرد: بر اساس پایش صورت گرفته تاکنون بالغ بر 99 هزار و 453 دانش آموز بدو ورود به پایه اول در استان خوزستان در مدارس ابتدایی فرآیند ثبت نام خود را انجام داده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به روند ثبت نام و توزیع کتب درسی در استان تاکید کرد: در تأمین کتاب های درسی به هیچ وجه کمبودی وجود ندارد و تا قبل از آغاز مهرماه همه کتب دانش آموزان در سطح مناطق و نواحی توزیع خواهد شد.

حمیدی نژاد در عین حال با اظهار اینکه در آزمون استخدامی جدید بالغ بر 2 هزار و 578 داوطلب به به صورت چند برابر ظرفیت به مرحله مصاحبه دعوت و در فرآیند ارزیابی تکمیلی دعوت شده اند؛ اظهار کرد: از این تعداد داوطلب بالغ یک هزار و 400 دبیر و هنرآموز پس از طی مراحل قانونی ارزیابی تکمیلی و گزینش عمومی به مجموعه تعلیم و تربیت استان خوزستان خواهند پیوست.

وی گفت: نظارت بر روند ثبت نام تا آخرین روز فعالیت های ستاد ثبت نام به عنوان یک اولویت راهبردی در ستاد استانی پروژه مهر و ستادهای منطقه ای و شهرستانی در دستور کار قرار دارد و بر این اساس همه امکانات و ظرفیت های استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 1400 دبیر و هنرآموز جدید از طریق آزمون استخدامی در خوزستان

جذب 1400 دبیر و هنرآموز جدید از طریق آزمون استخدامی در خوزستان