مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 15:502023-09-18فرهنگي

خوانش یک نمایشنامه خوانی عاشقانه در فرهنگسرای نیاوران


نمایشنامه خوانی «عاشقانه ای برای سرنشین اف 4 مک دانل داگلاس» به نویسندگی و کارگردانی «امیر شاملو» در سالن خزر برگزار می شود.

- نمایشنامه خوانی عاشقانه ای برای سرنشین اف 4 مک دانل داگلاس به نویسندگی و کارگردانی امیر شاملو در سالن خزر برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، این نمایشنامه روزهای پنجشنبه 30 و جمعه 31 شهریور ماه 1402 در این مجموعه خوانش می شود.

بهتاش زرین، مهران داوودی، میچکا خدابنده لو، آبان زارعی، ساغر حداد، هدیه زرین، پرهام صارمی، مهران واشقانی و امیر شاملو از نقش خوان ها در این نمایشنامه هستند.

همچنین علی مجاهد ( تهیه کننده)، سرهنگ خلبان محمدرضا ملکی (مجری طرح) و امیر مرادیان به عنوان عکاس از دیگر عوامل هنری این نمایشنامه خوانی هستند.

عاشقانه ای برای سرنشین اف 4 مک دانل داگلاس حکایت خلبانی است که برای جستجوی یک نامه به کافه ای در مرکز شهر می رود و در حین گفتگو با چند جوان از مسائلی آگاه می شود که از آن ها بی خبر بوده است و .

در پایان این نمایش نامه خوانی متوجه دلاوری، عشق و شجاعت انسانهایی می شویم که جان خود را برای خاک، ناموس و حیثیت ایران فدا کردند.

این متن به صورت نمایشنامه خوانی روزهای سی ام و سی ویکم شهریور ماه از ساعت 18:30 در سالن خزر فرهنگسرای نیاوران اجرا می شود و ورود برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوانش یک نمایشنامه خوانی عاشقانه در فرهنگسرای نیاوران

خوانش یک نمایشنامه خوانی عاشقانه در فرهنگسرای نیاوران