مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 15:252023-09-20اجتماعي

اعزام نیرو و خودروهای امدادی شهرداری رشت به آستارا + عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، رحیم شوقی شهردار رشت در جریان اعزام نیروها، تجهیزات و خودروهای امدادی شهرداری رشت برای کمک به مردم مناطق سیل زده شهرستان آستارا گفت: - اعزام نیرو و خودروهای امدادی شهرداری رشت به آستارا + عکس شهردار رشت گفت: نیرو و خودروهای امدادی شهرداری به همراه موکب مردمی خدام العتره برای امدادرسانی به مردم سیل زده، عازم شهرستان آستارا شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو ، رحیم شوقی شهردار رشت در جریان اعزام نیروها، تجهیزات و خودروهای امدادی شهرداری رشت برای کمک به مردم مناطق سیل زده شهرستان آستارا گفت: با توجه به بارندگی شدید روزهای اخیر، ستاد مدیریت حوادث غیر مترقبه شهرداری رشت به منظور آمادگی همکاران و نیروهای امدادی تشکیل شد.

وی به حضور کارکنان و نیروهای خدماتی شهرداری به همراه تجهیزات و خودروهای امدادی به منظور برطرف کردن آبگرفتگی معابر از بامداد روز گذشته در سطح شهر رشت اشاره کرد و افزود: اکنون شهر به وضعیت معمول و استاندارد رسیده است.

شهردار رشت با بیان اینکه یک گروه امدادی شامل 10 دستگاه خودروی امدادرسانی و پشتیبانی به همراه 65 نفر از کارکنان و نیروهای خدماتی شهرداری برای امدادرسانی به مردم سیل زده صبح امروز به شهرستان آستارا اعزام شدند، تصریح کرد: با توجه به حجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام نیرو و خودروهای امدادی شهرداری رشت به آستارا + عکس

اعزام نیرو و خودروهای امدادی شهرداری رشت به آستارا + عکس