مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 15:012023-09-13حوادث

کشف 15 فقره سرقت میلیاردی منزل در تهران


رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقانی خبر داد که به خانه های شهروندان دستبرد می زدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 4 سارق مرد که به خانه های شهروندان درشرق تهران دستبرد می زدند، خبر داد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: با وقوع سرقت های سریالی از خانه های شهروندان در شرق تهران، رسیدگی به موضوع پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می داد 4 مرد جوان در ساعات پایانی شب به خانه های شهروندان مراجعه و با تخریب قفل درب ورودی اقدام به سرقت لوازم با ارزش کرده و پس از انجام اعمال مجرمانه با خودروی کوییک سفید رنگ متواری شد ه اند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: کارآگاهان در نخستین گام با بهره گیری از شیوه های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی کرده و متوجه شدند آنها به خانه های زیادی در تهران دستبرد زده اند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان پس از کشف این سرنخ مهم در پرونده با روش های علمی و بررسی های موشکافانه مخفیگاه های این 4 مرد را در نقاط مختلف تهران شناسایی و پس از هماهنگی های لازم با مرجع قضایی آنها را طی عملیات های جداگانه دستگیر کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 15 فقره سرقت میلیاردی منزل در تهران

کشف 15 فقره سرقت میلیاردی منزل در تهران