مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 13:352023-09-12حوادث

دستگیری 12 مجرم در آبادان / باند سارقان منازل منهدم شد


فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری 12 مجرم در طرح ارتقای امنیت محله محور و انهدام باند سه نفره سارقان منازل در این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ کیومرث کشوری اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش سطح رضایتمندی شهروندان، طرح ارتقای امنیت محله محور با هدف برخورد با هنجارشکنان در شهرستان آبادان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: مأموران پلیس با انجام تحقیقات اطلاعاتی 6 سارق معابر و منازل و 6 محکوم متواری را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در چند عملیات منسجم، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: در بازرسی از مخفیگاه های متهمان، اموال سرقتی از قبیل چهار تابلوی مغازه، 23 متر فنس، چهار دریچه منهول، 2 دستگاه دوچرخه و موتورسیکلت کشف و ضبط شد.

سرهنگ کشوری از اعتراف سارقان به 14 فقره سرقت معابر و منازل خبر داد و بیان کرد: برای متهمان پرونده قضایی تشکیل شد و به دادسرا معرفی شدند.

انهدام باند سارقان منازل فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان حرفه ای منازل در این شهرستان خبر داد و افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل در منطقه اروندکنار از توابع شهرستان آبادان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 12 مجرم در آبادان / باند سارقان منازل منهدم شد

دستگیری 12 مجرم در آبادان / باند سارقان منازل منهدم شد