مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 12:252023-08-31اقتصادي

نصب و راه اندازی 2 سردخانه و 2 کارخانه یخ در پایانه مرزی مهران


مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از نصب و راه اندازی2 سردخانه و 2 کارخانه یخ در محل پایانه مرزی مهران به منظور استفاده زائرین اربعین حسینی خبرداد و گفت: - ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از نصب و راه اندازی2 سردخانه و 2 کارخانه یخ در محل پایانه مرزی مهران به منظور استفاده زائرین اربعین حسینی خبرداد و گفت: برای نصب و راه اندازی آنها مبلغ 124 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت نفت هزینه شده است.

روح اله نوریان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه این شرکت در راستای مسئولیت های اجتماعی اقدام به راه اندازی این تجهیزات کرده است، اظهار کرد: هر ساله بسیاری از هموطنان از طریق مرز بین المللی مهران راهی عتبات عالیات می شوند که وجود سردخانه و کارخانه یخ از ضروریات بوده است.

وی گفت: برای نصب و راه اندازی سردخانه ها مبلغ 54 میلیارد ریال و برای کارخانه های یخ نیز 70 میلیارد ریال از اعتبارات مسئولیت اجتماعی وزارت نفت هزینه شده است.

نوریان با بیان اینکه این شرکت به عنوان نماینده وزارت نفت در خرید، نصب و راه اندازی این تجهیزات ورود کرده است، تصریح کرد: تیم های عملیاتی این پالایشگاه به صورت شبانه روزی برای نصب و راه اندازی دو سردخانه زیر صفر و بالای صفر و کارخانه های یخ پایانه مرزی مهران تلاش کرده اند تا این موضوع مهم در اربعین امسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب و راه اندازی 2 سردخانه و 2 کارخانه یخ در پایانه مرزی مهران

نصب و راه اندازی 2 سردخانه و 2 کارخانه یخ در پایانه مرزی مهران