مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 13:452023-09-18فرهنگي

جعفریان: 6 اثر قهرمان محور از سازمان سینمایی سوره به جشنواره فجر می رسد


نشست خبری رییس سازمان سینمایی سوره برگزار شد و جعفریان در این نشست به ساخت 6 اثر برای جشنواره فیلم فجر امسال و همچنین سالانه شدن برگزاری جشنواره فیلم صد اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، نشست خبری رییس سازمان سینمایی سوره، بازوی فعالیت حوزه هنری در سینما امروز دوشنبه 27 شهریورماه در محل این سازمان برگزار شد.

جعفریان در ابتدا ضمن تبریک روز سینما و خیر مقدم به خبرنگاران گفت: بیش از 2 سال از نشست قبلی ما گذشته و حالا بعد از دو سال معتقدیم که باید عملکرد ما بررسی شود، در این مسیر نقد را می پذیریم و تلاش می کنیم راهمان را به درستی ادامه دهیم.

وی ادامه داد: باید گفت که ما نه مثل کسانی هستیم که در روز ملی سینما برایش فاتحه خواندند و نه معتقدیم که شرایط سینما ایده آل است و رونق به سینما بازگشته، ما معتقدیم باید تلاش کرد تا شرایط رو به بهبود باشد.

جعفریان در رابطه با هدف سازمان سینمایی سوره گفت: تلاش کردیم سینمای قهرمان محور را  احیا کنیم، همان چیزی که در دوران اوج حوزه هنری در دهه شصت وجود داشت و تلاش داریم تا به هویت های حوزه هنری در آن زمان را احیا کنیم.

شعار برند سازمان سینمایی سوره این قصه قهرمان دارد گذاشته شده و ماهم تلاش کردیم تا قهرمان محوری را در شش فیلم سینمایی ای که امسال داریم پیاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جعفریان: 6 اثر قهرمان محور از سازمان سینمایی سوره به جشنواره فجر می رسد

جعفریان: 6 اثر قهرمان محور از سازمان سینمایی سوره به جشنواره فجر می رسد