مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 13:152023-08-31اقتصادي

تعدد فروشگاه های سم کشاورزی در مازندران قابل قبول نیست


مازندران استانی است که بیشترین تعداد فروشگاه های سم را دارد که این تعداد برای ما قابل قبول نیست چراکه تعدد فروشگاه های آفت کش سبب آلوده شدن محیط زیست برای تولید می شود.

- ایسنا/مازندران رییس سازمان حفظ نباتات کشور گفت: مازندران استانی است که بیشترین تعداد فروشگاه های سم را دارد که این تعداد برای ما قابل قبول نیست چراکه تعدد فروشگاه های آفت کش سبب آلوده شدن محیط زیست برای تولید می شود.

رنجبر اقدم امروز در جلسه ارتقاء سلامت محصول برنج با استفاده از روش مدیریت تلفیقی محصول (icm) در شالیزارهای مازندران گفت: تولید محصول سالم یکی از اولویت ها و اساسی ترین هدف در وزارت جهاد کشاورزی است.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم در محصولاتی که تولید می شوند ارتقاء سلامت محصولات غذایی در اولویت باشد و مردم با خیال راحت از این محصولات استفاده کنند.

رییس سازمان حفظ نباتات کشور بیان کرد: 60 درصد آفتکش هایی که در مازندران استفاده می شود در اراضی شالیزاری است که برخی از آن نیاز به استفاده در مزارع نیست.

رنجبر اقدم اظهار کرد: مازندران استانی است که بیشترین تعداد فروشگاه های سم فروشی را دارد که این تعداد برای ما قابل قبول نیست چراکه تعدد فروشگاه های آفتکش سبب آلوده شدن محیط زیست برای تولید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدد فروشگاه های سم کشاورزی در مازندران قابل قبول نیست

تعدد فروشگاه های سم کشاورزی در مازندران قابل قبول نیست