مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-14اجتماعي

گام های عاشقی عشاق شمس الشموس در مسیر بهشت


شاید تصور اینکه فردی بیش از 600 کیلومتر راه را پیاده بپیماید تا خود را به معشوق خود برساند قابل تصور نباشد ولی هستند در دنیایی واقعی افرادی که این مسیر را طی کرده و از شیرینی وصال می گویند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم از مشهدمقدس، تا به حال رمان ها و یا داستان های عاشقانه ای را خوانده یا شنیده ای که عاشق برای رسیدن به معشوق خود چه سختی ها تحمل می کند و وصل آنها شیرین ترین لحظه داستان می شود.

ولی در دنیای حقیقی این موضوع را کمتر دیده اید، داستان این روزهای کاروان های پیاده ای که از نقاط مختلف خود را به مشهد می رسانند داستان عاشقانه ای است که عاشق و معشوق به هم می رسند و این وصال زیبایی های خود را دارد.

شاید تصور اینکه فردی بیش از 600 کیلومتر راه را پیاده بپیماید تا خود را به معشوق خود برساند قابل تصور نباشد، ولی هستند در دنیایی واقعی افرادی که این مسیر را طی کرده و از شیرینی وصال می گویند.

نقطه وصل همه کاروان ها، اما یک نقطه است در یک هفته گذشته اگر از جاده سنتو عبور کرده باشید افرادی را می بینید که معمولا لباس های سفید و یا سیاه به تن دارند و به صورت پیاده به سمت مشهد در حرکت هستند، خستگی در چهره آن ها دیده نمی شود و با ذوق و شوق زیادی قدم برمی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام های عاشقی عشاق شمس الشموس در مسیر بهشت

گام های عاشقی عشاق شمس الشموس در مسیر بهشت