مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 10:102023-08-31سياسي

استاندار: رفع سه چالش مهم استان سمنان نیازمند نگاه ملی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سیدمحمدرضا هاشمی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از تصفیه خانه پساب شهرک فدک شاهرود در استان سمنان با حضور احمد وحیدی وزیر کشور افزود: - استاندار سمنان با اشاره به وجود امنیت پایدار در استان، گفت: جمعیت، آب و تصادف های جاده ای، سه چالش مهم استان است و رفع این چالش ها به توجه ویژه ملی در بخش تخصیص اعتبارات نیاز دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سیدمحمدرضا هاشمی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از تصفیه خانه پساب شهرک فدک شاهرود در استان سمنان با حضور احمد وحیدی وزیر کشور افزود: کمبود نیروی کار و بحران کم آبی در استان سمنان جدی است و رفع این چالش ها نیازمند نگاه و توجه ملی است.

وی با بیان اینکه 127 واحد راکد استان سمنان در دولت سیزدهم به چرخه تولید بازگشت، افزود: احیای واحدهای راکد منجر به اشتغالزایی برای نزدیک به سه هزار نفر شد.

وی تصریح کرد: سمنان با نرخ رشد اقتصادی پنج و 2 دهم درصد، جزو سه استان کشور در شاخص پویایی اقتصادی در سال 1401 معرفی شد.

استاندار سمنان گفت: طبق برآورد رسمی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و بر مبنای محاسبات مرکز آمار ایران، استان سمنان با نرخ رشد اقتصادی پنج و 2 دهم درصد، بعد از استان های نفت خیز بوشهر و هرمزگان، رتبه سوم پویاترین اقتصاد را در بین استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: رفع سه چالش مهم استان سمنان نیازمند نگاه ملی است

استاندار: رفع سه چالش مهم استان سمنان نیازمند نگاه ملی است