مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 10:402023-09-21سياسي

سردار نقدی: اقتصاد و صنایع خط مقدم جنگ ما با دشمن هستند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا نقدی در بازدید از یک کارخانه تولید فولاد شهرستان اردکان با اشاره به اینکه تولید در کشور ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، - معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه دشمن جننگ تمام عیار اقتصادی با ایران را دنبال می کند، گفت: امروز خط مقدم جنگ ما از صنعتگران، کارگران و کارآفرینان تشکیل شده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا نقدی در بازدید از یک کارخانه تولید فولاد شهرستان اردکان با اشاره به اینکه تولید در کشور ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اظهار داشت: نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به خوبی اهمیت مسئله تولید را برای همه ما مشخص کرده است.

وی با اشاره به اینکه در این حوزه صنعتگران و تولیدکنندگان نقش بسیار مهم و اصلی را ایفا می کنند گفت: مسئولان هم باید با تمام تلاش و توان در راستای رفع مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان که خط مقدم جنگ هستند فعالیت داشته باشند.

نقدی به بازدید از این مجتمع فولادی و یک مجموعه مصالح ساختمانی اشاره کرد و گفت: با توجه به قرارگیری در هفته دفاع مقدس و به یاد شب های عملیات به خط دفاع مقدم جبهه امروز که در تولید، صنعت و اقتصاد است آمدیم و اقدام به بازدید کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار نقدی: اقتصاد و صنایع خط مقدم جنگ ما با دشمن هستند

سردار نقدی: اقتصاد و صنایع خط مقدم جنگ ما با دشمن هستند