مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 19:552023-09-17اقتصادي

اتباع خارجی حق کار در واحدهای صنفی و تولیدی مواد غذایی ندارند


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: گاهی مشاهده می شود برخی واحدهای صنفی مثل بستنی فروشی ها، رستوران ها و واحدهای مرتبط به مواد غذایی از اتباع خارجی استفاده می کنند که به محض مشاهده بدون هرگونه چشم پوشی به مرجع قضایی معرفی خواهند شد.

- ایسنا/البرز مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: گاهی مشاهده می شود برخی واحدهای صنفی مثل بستنی فروشی ها، رستوران ها و واحدهای مرتبط به مواد غذایی از اتباع خارجی استفاده می کنند که به محض مشاهده بدون هرگونه چشم پوشی به مرجع قضایی معرفی خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله دارایی گفت: از ابتدای سال تا پایان مرداد ماه سال جاری در حدود 3400 کار در حوزه اتباع خارجی مجاز صادر شده است که عموماً مربوط به اتباع با وضعیت کارت تبدیل وضعیتی یا گذرنامه خانواری بوده است که این اقدام در امتداد صدور کارت هایی بوده که از اواخر سال گذشته آغاز شده است.

دارایی در ادامه گفت: فرایند فراخوان صدور کارت آمایشی ها در آینده ی نزدیک آغاز خواهد شد، از ابتدای سال تا پایان مرداد ماه از طریق بازرسی هایی که توسط بازرسان محترم کار در سراسر استان صورت پذیرفته است و همچنین از طریق بازرسی هایی که به صورت گشت مشترک و طرح های ویژه با حضور نمایندگان محترم استانداری فرمانداری ها و همینطور نمایندگان محترم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتباع خارجی حق کار در واحدهای صنفی و تولیدی مواد غذایی ندارند

اتباع خارجی حق کار در واحدهای صنفی و تولیدی مواد غذایی ندارند