مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 19:002023-09-13حوادث

کلاهبرداری با نرم افزار رسید ساز جعلی/ متهم دستگیر شد


متهم دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس و با پیگیری انجام شده متهم به مبالغی بالغ بر یک میلیارد ریال کلاهبرداری و به سه فقره سرقت موبایل اعتراف و پرونده ای در این خصوص تشکیل و جهت رسیدگی تحویل مراجع قضایی شد.

- فرمانده انتظامی شهرستان گرگان از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی که با اپلیکیشن رسیدساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از تعدادی از شهروندان می کرد، خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سرهنگ علی تجری عصر چهارشنبه 22 شهریور در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری مبنی بر اینکه که شخصی جوان جهت خرید مراجعه و پس از خرید با گوشی خود اقدام به واریز وجه کرده که بعد مشخص شد رسید جعلی و واریزی انجام نشده و مورد کلاهبرداری قرار گرفته است.

  وی با بیان اینکه پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران کلانتری 12 اقدامات تخصصی خود را آغاز کردند و پس از تحقیقات گسترده و همه جانبه متهم را شناسایی و با هماهنگی قضایی کلاهبردار را در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

  فرمانده انتظامی شهرستان گرگان خاطرنشان کرد: متهم پس ازدستگیری به جرم خود اقرار کرده و معترف شد پس از جلب اعتماد فروشندگان و وارد کردن شماره کارت اعلامی در یک نرم افزار همراه بانک اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با نرم افزار رسید ساز جعلی/ متهم دستگیر شد

کلاهبرداری با نرم افزار رسید ساز جعلی/ متهم دستگیر شد