مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 16:452023-09-09سياسي

تشریح ظرفیت های هلال احمر برای مقابله با توفان های گرد و غبار


رییس جمعیت هلال احمر از آمادگی جمعیت هلال احمر برای توسعه همکاری های ملی و بین المللی در راستای مقابله با پدیده گرد و غبار و انتقال تجربیات به کشورهای دیگر خبر داد.

- رییس جمعیت هلال احمر از آمادگی جمعیت هلال احمر برای توسعه همکاری های ملی و بین المللی در راستای مقابله با پدیده گرد و غبار و انتقال تجربیات به کشورهای دیگر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیرحسین کولیوند در اجلاس بین المللی مقابله با توفان های ماسه و گرد و غبار که در سالن اجلاس سران برگزار می شود، گفت دو میلیون و 700 هزار داوطلب با جمعیت هلال احمر همکاری دارند که از این میان 140 هزار نفر نخبه هستند و می توان از ظرفیت و همکاری این افراد برای اجرای برنامه ها و راهکارهای مقابله توفان ها ناشی از گرد و غبار اقدام کرد.

وی با تاکید بر این که داوطلبان هلال احمر نقش بسیار مهمی در انجام اقدامات بشردوستانه دارند، گفت: جمعیت هلال احمر در توسعه روابط بین الملل اقدامات موثری انجام داده است.

جمهوری اسلامی ایران موفق به کسب عالی ترین نشان صلیب سرخ جهانی شده است.

همچنین در زلزله سوریه و ترکیه جزو اولین کشور کشورهایی بودیم که در منطقه حضور پیدا کردیم و صلیب سرخ جهانی از ایران تقدیر کرد و رییس جمهور ترکیه نیز نشان صلیب سرخ را به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح ظرفیت های هلال احمر برای مقابله با توفان های گرد و غبار

تشریح ظرفیت های هلال احمر برای مقابله با توفان های گرد و غبار