مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 11:052023-09-15سياسي

امروز بزرگ ترین کاروان زائران پیاده امام رضا(ع) از نیشابور به مشهد می رسد


سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: بزرگ ترین کاروان پیاده امروز از مسیر نیشابور وارد مشهد می شود که شامل 2 هزار و 500 بانوی زائر است.

- سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) خبر داد امروز بزرگ ترین کاروان زائران پیاده امام رضا(ع) از نیشابور به مشهد می رسد ایسنا/خراسان رضوی سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: بزرگ ترین کاروان پیاده امروز از مسیر نیشابور وارد مشهد می شود که شامل 2 هزار و 500 بانوی زائر است.

حسین رضایی با بیان اینکه بزرگ ترین کاروان پیاده امروز از مسیر نیشابور وارد مشهد می شود، اظهار کرد: هم اکنون در محورهای تربت جام و فریمان 40 هزار زائر، در جاده سرخس 30 هزار و در جاده نیشابور و تربت حیدریه بیش از 15 هزار زائر پیاده در حال حرکت به سمت مشهدالرضا هستند.

وی با بیان اینکه طی 15 شهریورماه تا ساعت 20 روز پنجشنبه (23 شهریور) تعداد 198 هزار و 240 زائر پیاده وارد مشهد الرضا شده اند که در مقایسه با روزهای مشابه پارسال 40 درصد افزایش دارد.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) تصریح کرد: امروز تعداد 24 ایستگاه صلواتی خدمت به زائران پیاده بر شمار 340 ایستگاه قبلی افزوده شد و به این ترتیب خدمت رسانی به این گروه تقویت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز بزرگ ترین کاروان زائران پیاده امام رضا(ع) از نیشابور به مشهد می رسد

امروز بزرگ ترین کاروان زائران پیاده امام رضا(ع) از نیشابور به مشهد می رسد