مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 11:152023-09-03بين الملل

جزییات درگیری ارتش سوریه با تروریست های النصره در اللاذقیه


در جریان درگیری نظامیان ارتش سوریه با تروریست های النصره در شمال غرب سوریه که تلاش داشتند به خط دفاعی نیروهای سوری نفوذ کنند، 5 تروریست کشته شدند و 14 سرباز سوری جان باختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وادیم کولت معاون مرکز روسی آشتی طرفهای متخاصم در سوریه اعلام کرد که 14 سرباز ارتش سوریه هنگام دفع حمله گروه تروریستی جبهه النصره در استان اللاذقیه و همچنین کشته شدن پنج تروریست خبر داد.

   به نوشته روزنامه رأی الیوم ، کولیت افزود: در منطقه تجمع بیت سمیره در استان اللاذقیه، گروهی از شبه نظامیان جبهه النصره با پشتیبانی یگان های خمپاره ای و توپخانه تلاش کردند به خط دفاعی مقدم نیروهای دولتی سوریه نفوذ کنند.

اما این حمله دفع شود و مواضع دولت سوریه حفظ شد اما در جریان این درگیری، 14 سرباز سوری جان خود را از دست دادند و پنج تروریست نیز کشته شدند.

  به گفته کولیت، طی روز گذشته در منطقه کاهش تنش در ادلب، شبه نظامیان جبهه النصره در دو نوبت به مواضع نیروهای دولتی سوریه شلیک کردند.

این در حالی است که در حومه شمالی اللاذقیه، گروه های تروریستی که بیشتر آن ها زیر پرچم جبهه النصره هستند، هنوز حضور دارند و به صورت مستمر به مناطق زندگی غیرنظامیان حمله می کنند که منجر به کشته و زخمی شدن ساکنان و وارد آمدن خسارات مادی به اموال عمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات درگیری ارتش سوریه با تروریست های النصره در اللاذقیه

جزییات درگیری ارتش سوریه با تروریست های النصره در اللاذقیه