مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 09:112023-08-29اجتماعي

استاندار کرمانشاه: زائران مرز خسروی را برای خروج انتخاب کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تمامی امکانات در مرز خسروی مهیا شده و تردد جمعیت زائران در این پایانه مرزی با سهولت و آرامش در حال انجام است.

وی ادامه داد: با وجود جمعیت زیاد با توجه به امکانات فراهم شده، تردد زائران به سهولت انجام می شود، زائران اربیعن در آن سوی مرز در خاک عراق به وسیله اتوبوس های مستقر، می توانند به شهرهای زیارتی سامرا، کاظمین، نجف و کربلای معلی منتقل شوند.

  استاندار کرمانشاه گفت: برای تسهیل به خدمت رسانی بهتر به زائران، هماهنگی های روزانه ای با مقامات مختلف عراقی در سطوح مختلف داریم برخی از این هماهنگی ها توسط وزیر کشور برای سهولت در تردد اتفاق افتاد مواردی هم توسط گفت وگوهایی با استاندار دیالی و حشد الشعبی صورت می گیرد.

وی با توجه به فعالیت 24 ساعته شدن مرز خسروی به زائران توصیه کرد ساعت خنک روز را برای حرکت انتخاب کنند و تصریح کرد: زائرانی که هنوز برای خروج تصمیم گیری نکرده اند می توانند با آرامش و خیال راحت مرز خسروی را به عنوان نقطه تشرف خود به عتبات عالیات انتخاب و به سهولت از کشور خارج شوند.

پایان پیام/پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کرمانشاه: زائران مرز خسروی را برای خروج انتخاب کنند

استاندار کرمانشاه: زائران مرز خسروی را برای خروج انتخاب کنند