مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 09:402023-09-19اجتماعي

داخواهی عشایر نزد معاون عمرانی در میز خدمت و داستان پاسکاری مردم نزد بانک و بنیاد


در میز خدمت معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد موضوعات مختلفی از جمله برخی پاسکاری ها نزد تعدادی از ادارات مطرح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج میز خدمت معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مانند هر هفته در محل این معاونت و با حضور تعداد 70 نفر از مراجعه کنندگان برگزار شد که هر یک در زمینه های مختلف درخواست هایی از معاون استاندار داشتند.

برای نمونه یکی از مراجعه کنندگان با معاون استاندار درخواست زمین در خصوص گسترش دانشگاه علمی کاربردی چرام را داشت که معاون استاندار توضیحاتی در خصوص وضعیت فعلی دانشگاه های استان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس برخی از دانشگاه های استان اکنون دانشجوی لازم را برای گسترش فضای فیزیکی خود ندارند و طبق آنچه که شنیده شده برای مثال در دانشگاه یاسوج همچنان با کمبود دانشجو در رشته کشاورزی مواجه هستیم.

اما در برخی از شهرستان ها همچنان تقاضای زمین برای گسترش فضای دانشگاهی می شود در حالی که دانشجوی مورد نیاز وجود ندارد معاون عمرانی استاندار کهکیلویه و بویراحمد به برخی از آنها توصیه کرد شاید در آینده که تعداد دانشجویان به حد نصاب رسید برای توسعه فضای فیزیکی دانشگاه ها فکری شود اما اکنون می توان از زمین ها برای توسعه فضاهای گردشگری و بوم گردی استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داخواهی عشایر نزد معاون عمرانی در میز خدمت و داستان پاسکاری مردم نزد بانک و بنیاد

داخواهی عشایر نزد معاون عمرانی در میز خدمت و داستان پاسکاری مردم نزد بانک و بنیاد