مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 10:452023-09-02سياسي

ویراست جدید تاریخ تعلیم و تربیت اسلامی منتشر شد


ویراست جدید کتاب «سیری اجمالی در تاریخ تعلیم و تربیت اسلامی» نوشته سیدعلی اکبر حسینی توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر و راهی بازار نشر شد.

- ویراست جدید کتاب سیری اجمالی در تاریخ تعلیم و تربیت اسلامی نوشته سیدعلی اکبر حسینی توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ویراست جدید کتاب سیری اجمالی در تاریخ تعلیم و تربیت اسلامی نوشته سیدعلی اکبر حسینی به تازگی توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر و راهی بازار نشر شده است.

سید علی اکبر حسینی نویسنده این کتاب از پیشگامان مطالعات تعلیم و تربیت اسلامی است که فعالیت های دانشگاهی خود را بر این موضوع متمرکز کرد.

نتیجه این فعالیت ها نیز دو کتاب مباحثی چند پیرامون تعلیم و تربیت اسلامی در سال 1362 و کتاب تعلیم و تربیت اسلامی در سال 1372 بودند.

هر دو کتاب نیز توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر شدند.

حسینی در دهه 1370 مباحثی چند پیرامون تعلیم و تربیت اسلامی را بازنگری کرد و اضافاتی به آن افزود که در نتیجه سال 1379 با عنوان تعلیم و تربیت اسلامی؛ مبانی و اصول توسط پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی منتشر شد.

کتاب سیری اجمالی در تاریخ تعلیم و تربیت اسلامی ویراست جدید کتابی است که سال 79 از حسینی به چاپ رسید و سید حسین حسینی فرزند نگارنده اثر، بر آن مقدمه ای نوشته و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویراست جدید تاریخ تعلیم و تربیت اسلامی منتشر شد

ویراست جدید تاریخ تعلیم و تربیت اسلامی منتشر شد