مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 10:552023-09-19فرهنگي

ماجرای انتشار یک فیلم غیراخلاقی از باغ وحش مشهد


انتشار فیلم پرتاب یک خرگوش در مقابل مار پیتون در باغ وحش مشهد به عنوان طعمه و غذا طی روزهای اخیر واکنش فعالان حقوق حیوانات را در پی داشته و خبرساز شده است.

- در این فیلم که چند روز پیش منتشر شده، فردی پس از ورود به محل نگهداری مار پیتون در سالن خزندگان باغ وحش مشهد، خرگوشی را مقابل این مار چهار ونیم متری پرتاب کرده و بدون هراس، از این صحنه دلخراش فیلم تهیه می کند.

اگرچه شکار خرگوش توسط مار، رفتاری طبیعی است اما نمایش دادن این رفتار آن هم در انظار عمومی و فضایی که بازدیدکنندگان آن اکثرا خانواده ها و کودکان هستند، کاری غیراخلاقی است و همین امر نیز واکنش های فراوانی به همراه داشته است.

علی کشمیری، فعال حقوق حیوانات در همین زمینه در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: شکار خرگوش توسط مار، یک رفتار طبیعی است اما آنچه جای نقد دارد اساسا وجود چنین مراکزی است.

وی تصریح کرد: در فضایی ما این انتقاد را به باغ وحش ها داریم که در بهمن ماه 1400 در باغ وحش شهرداری اراک، شیر، کارگر 38 ساله را کشت و آب از آب تکان نخورد، در فروردین سال جاری نیز در باغ وحش شهرداری صفه اصفهان ، کارگر باغ وحش هنگام غذا دادن به خرس ها، مورد حمله واقع شده و کشته شد و باز هم هیچ اتفاقی نیفتاد و هر دو مرکز به کارشان ادامه دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای انتشار یک فیلم غیراخلاقی از باغ وحش مشهد

ماجرای انتشار یک فیلم غیراخلاقی از باغ وحش مشهد