مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 10:502023-09-18اقتصادي

تشکیل 106 پرونده تخلف در بازار لوازم التحریر همدان


مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از برخورد قاطع با متخلفان بازار لوازم التحریر خبر داد و گفت: تاکنون 106 پرونده تخلف تشکیل و بیش از 3 میلیارد ریال محکومیت صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مرضیه یونسی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای شهریورماه تا نیمه مهرماه گشت های مشترک تعزیرات حکومتی، صمت و اصناف بر چگونگی عرضه اقلام مورد نیاز دانش آموزان و نحوه قیمت گذاری نظارت می کنند.

وی افزود: بازرسان در قالب 51 تیم گشت مشترک بر واحدهای صنفی عرضه کننده لوازم التحریر، پوشاک مدرسه، کیف و کفش نظارت می کنند.

  مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به تشکیل گزارش های این طرح گفت: پرونده های گرانفروشی، نداشتن نرخ نامه صنفی، صادر نکردن فاکتور و دیگر تخلفات صنفی که در این طرح تشکیل می شوند خارج از نوبت رسیدگی می شوند.

وی افزود: متخلفان بدون هیچ اغماض و مماشاتی بر اساس مصوبه سران قوا علاوه بر اشد مجازات مثل تعطیلی واحد صنفی و نصب پارچه به عنوان متخلف، به چند برابر شدن جریمه، محکوم می شوند.

یونسی بیان کرد: با توجه به بازگشایی مدارس و افزایش احتمالی ورود و عرضه قاچاق نوشت افزار و لزوم نظارت بر تأمین و توزیع اقلام مورد نیاز دانش آموزان با همکاری دستگاه های نظارتی و اتحادیه های مرتبط، قیمت نوشت افزار، لباس، کیف و کف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 106 پرونده تخلف در بازار لوازم التحریر همدان

تشکیل 106 پرونده تخلف در بازار لوازم التحریر همدان