مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 13:552023-08-27سياسي

ضرغامی: روستای میوان پاوه افتخار صنایع دستی کشور در جهان است


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بازدید از روستای میوان پاوه، این روستا را افتخار صنایع دستی کشور در سطح جهانی خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سید عزت الله ضرغامی در سفر به استان کرمانشاه از روستای زنان گیوه باف میوان شهرستان پاوه بازدید کرد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در این بازدید اظهار کرد: در این روستا نمونه کارهایی از دست بافته های زنان هنرمند میوان دیدیم که در طرح و رنگ بسیار متنوع و کاربردی هستند.

وی ضمن تقدیر از همکاران میراث فرهنگی و مسئولان روستا برای سامان دهی چنین مجموعه ای، افزود: آموزش، تنوع بخشی، به روز کردن، گذر از سنت، متناسب سازی با ذاعقه نسل جدید و کاربردی کردن همان چیزی که ما از صنایع دستی می خواهیم و به راستی این روستا نمادی از همه سیاست هایی است که ما در حوزه صنایع دستی دنبال می کنیم.

ضرغامی تصریح کرد: من این همه تنوع و نوآوری را در کمتر جایی در حوزه صنایع دستی در کشور دیده ام.

وی با بیان اینکه کمتر کسی این همه تنوع و نوآوری را در یک جا باور می کند، گفت: روستای ملی زنان گیوه باف میوان افتخاری برای صنایع دستی کشور در سطح جهانی است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در خاتمه ضمن تقدیر از زحمات مدیر تعاونی زنان گیوه باف میوان، اظهار کرد: در این روستا با همت خود اهالی کار بزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرغامی: روستای میوان پاوه افتخار صنایع دستی کشور در جهان است

ضرغامی: روستای میوان پاوه افتخار صنایع دستی کشور در جهان است