مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 17:202023-09-12سياسي

تخصیص بودجه برای حفظ آثار شهدا در استان تهران پیگیری می شود


استاندار تهران با تاکید بر استفاده از ابزارهای نوین برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس گفت: تخصیص بودجه برای حفظ آثار شهدا در استان پیگیری می شود.

- تهران- استاندار تهران با تاکید بر استفاده از ابزارهای نوین جهت ترویج فرهنگ دفاع مقدس گفت: تخصیص بودجه برای حفظ آثار شهدا در استان پیگیری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا فخاری عصر سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس که با حضور اعضا برگزار شد، اظهار داشت: جلسات شوراهای هماهنگی از جلسات مهمی است که باید نسبت به آن اهتمام جدی داشته باشیم، چرا که مقدمه سازی و تولید محتوا برای این جلسات، اهمیت دارد.

وی با اشاره به نقش شهدا، رزمندگان و ایثارگران در دفاع مقدس گفت: انقلاب ما مبتنی بر ارزش هایی است که با تکیه بر جانفشانی و رشادت شهدا و ایثارگران شکل گرفته و برکات شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ناشی از ایثارگری و شهادت طلبی بهترین جوانان کشورمان بود که امروز جای آنها در بین ما خالی است.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه فضای مجازی، سبک و شرایط زندگی را تغییر داده است، افزود: باید متناسب با فضای حاکم نیز محتوا سازی انجام شود تا محتوای صحیح و دقیق روایت شود.

فخاری عنوان داشت: مبانی دفاع مقدس با روش های نوین و هوشمندانه در جهت تشریح و تعمیق فرهنگ دفاع مقدس به جوانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص بودجه برای حفظ آثار شهدا در استان تهران پیگیری می شود

تخصیص بودجه برای حفظ آثار شهدا در استان تهران پیگیری می شود