مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 18:002023-09-17اجتماعي

118 کلاس درس جدید به فضای آموزشی اضافه شد


مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای افزایش سرانه فضاهای آموزشی گفت: خوشبختانه امسال 118 کلاس جدید به مجموعه فضاهای آموزشی استان افزوده می شود و تا پایان سال جاری این تعداد به 200 کلاس خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در همایش مدیران سراسر کشور که با حضور وبیناری رییس جمهور و وزیر آموزش و پرورش و همزمان با آیین تحویل 2 هزار مدرسه در سراسر کشور برگزار شد با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای افزایش سرانه فضاهای آموزشی اظهار داشت: خوشبختانه امسال 118 کلاس جدید به مجموعه فضاهای آموزشی استان، افزوده خواهد شد و تا پایان سال جاری این تعداد به 200 کلاس خواهد رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ضمن تقدیر از زحمات مدیران برای آماده سازی مدارس برای حضور دانش آموزان، افزود: با همت و تلاش مدیران مدارس، آموزش و پرورش استان در مسیری رو به ارتقا و پیشرفت در حال حرکت است.

وی ارتقای جایگاه سوادآموزی استان به رتبه نخست کشور، ارتقا در میانگین نمرات امتحانات نهایی، رتبه نخست کشور در پوشش کمی تحصیلی با 99.

33 درصد و رتبه نخست کشوری در کیفیت بخشی به فعالیت های پرورشی که به سبب زحمات مدیران و سایر همکاران حاصل شده است را بخشی از موفقیت هایی دانست که در سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

118 کلاس درس جدید به فضای آموزشی اضافه شد

118 کلاس درس جدید به فضای آموزشی اضافه شد