مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 12:102023-08-28دانش

پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی لرستان با تضمین اشتغال


سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان، گفت: برای اولین بار پذیرش دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی با تضمین اشتغال انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر ضرورت آمایش دقیق رشته ها و پذیرش دانشجو متناسب با نیازهای کشور و سیاست های کلان توسعه اشتغال کشور، به دنبال تسهیل دستیابی جوانان به اشتغال اثربخش و تبدیل نهضت اشتغال به پروژه ملی است.

وی تصریح کرد: ایجاد تحول در آموزش عالی نیازمند تغییر نگرش در برنامه ریزی ها به گونه ای است که اشتغال پایدار دانشجویان و دانش آموختگان تضمین شود.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان، اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان پیشران این تغییر نگرش مطابق با سند چشم انداز توسعه و بر اساس تحلیل تخصصی وضعیت فعلی آموزش عالی، طرح آمایش آموزش عالی علمی کاربردی را تدوین و الگوی توسعه متوازن و هدف مند اجرای دوره های علمی کاربردی را اجرا کرده است.

جعفری، ادامه داد: این دانشگاه با مشارکت بخش خصوصی و با برخورداری از ویژگی منحصربه فرد ارتباط مستقیم و بی واسطه با بازار کار، بر پذیرش دانشجو مطابق اولویت های کشور و نیاز محور کردن رشته های تحصیلی متمرکز شده و با بهره گیری از تجارب پیش گامی در آموزش های شغلی، با برنامه ریزی شغلی برای ارتقای توانمندی نیروی انسانی از طریق به کارگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی لرستان با تضمین اشتغال

پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی لرستان با تضمین اشتغال