مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 19:102023-08-23ورزشي

خاطرات سپاهان کاظمی این بار برای نکونام تداعی می شود؟


2 تیم مدعی سپاهان و استقلال در چارچوب هفته سوم لیگ بیست و سوم فوتبال در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می روند و باید دید که خاطرات سپاهان کاظمی این بار برای نکونام تداعی می شود؟.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، 2 تیم مدعی سپاهان و استقلال در چارچوب هفته سوم لیگ بیست و سوم فوتبال در حالی به مصاف یکدیگر می روند که کسب امتیاز از این مسابقه برای هر دو تیم دارای اهمیت بسیاری است.

جدال سپاهان مدعی و آبی پوشان پایتخت که همیشه از لحاظ حساسیت و جذابیت در اوج مسابقات لیگ بوده امروز در حالی برگزار می شود که کسب امتیاز برای هر 2 مربی دارای اهمیت بسیاری است.

سپاهان مدعی نمی خواهد از هیچ امتیازی جا بماند و استقلال نکونام هم امیدوار است با کسب امتیاز در این مسابقه جایگاه خودش در بالای جدول را حفظ کند.

حواشی این مسابقه به شرح زیر است: عیار سنجی مدعیان در نقش جهان ساعت: 19 یک ساعت تا آغاز مسابقه * با وجود اینکه در برخی از شهرها از جمله سیرجان و قزوین بانوان در ورزشگاه حضور داشتند؛ هنوز بانوان اصفهانی نتوانستند وارد نقش جهان شوند و سکوها را از نزدیک ببینید.

* تماشاگران 2 تیم در حال ورود به ورزشگاه هستند؛ حال و هوای جالبی در بیرون ورزشگاه برقرار است و هواداران دو تیم در مسیرهای منتهی به ورزشگاه در حال تشویق تیمشان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات سپاهان کاظمی این بار برای نکونام تداعی می شود؟

خاطرات سپاهان کاظمی این بار برای نکونام تداعی می شود؟