مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 14:402023-08-23سياسي

تخلف اداری بخشدار کدکن با ترک پست اختیاری!


معاون استاندار و فرماندار تربت حیدریه گفت : تخلف بخشدار کدکن صرفا در ترک پست ایشان است/به زودی سرپرست جدید بخشداری کدکن معرفی خواهد شد.

- علی اکبر کی پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهار کرد: بخشدار قبلی بدون درخواست استعفا و بدون هیچ اعلامی از سمت فرمانداری و حتی نامه جهت خروج از بخش ، بخش را ترک کرده و ترک پست او محرز و به عنوان یک تخلف اداری به استانداری گزارش شده است.

  کی پور افزود: حتی اگر بنا بر تغییر ایشان باشد چه به حق و چه به ناحق بخشدار کدکن نبایستی پست خود را خالی کرده و بخش را ترک کند واگر نهایتا میخواسته عزل شود باید گزارش کار میداد وبا اطلاع فرمانداری واستانداری بخش را ترک می کرد.

  وی ادامه داد: در حال حاضر با پیگیری های استان، یکی  از نیرو های فرمانداری تربت حیدریه بدون ابلاغ جهت رسیدگی  به امورات  بخش در بخشداری کدکن حضور دارند و بخش را مدیریت می کنند تا به زودی بخشدار جدید معرفی شود  فرماندار تربت حیدریه در خصوص قطعی آب سه روستاهای چولانک ، چینگ کلاغ وکته تلخ در منطقه شکسته سیاه گفت : هیچ گونه قطعی دائمی وجود ندارد و مثل شهرستان تربت حیدریه در ساعات مشخص قطعی آب وجود دارد که امیدواریم با مدار آمدن چاه های جدید دیگر مشکل قطعی آب در هیچ نقطه از شهرستان نداشته باشیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف اداری بخشدار کدکن با ترک پست اختیاری!

تخلف اداری بخشدار کدکن با ترک پست اختیاری!