مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 09:552023-09-02سياسي

«عمران افزار آریاتراک» پتانسیل بالایی برای رقابت با محصولات خارجی دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو.

، امیر عباس محمدی پور رییس هیئت مدیره شرکت «عمران افزار آریاتراک» که در اولین نمایشگاه تخصصی بتن آماده، قطعات بتنی و صنایع وابسته شرکت کرده معتقد است: - محمدی پور کارآفرین برتر کشور در گفتگو با دانشجو مطرح کرد عمران افزار آریاتراک پتانسیل بالایی برای رقابت با محصولات خارجی دارد به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو.

، امیر عباس محمدی پور رییس هیئت مدیره شرکت عمران افزار آریاتراک که در اولین نمایشگاه تخصصی بتن آماده، قطعات بتنی و صنایع وابسته شرکت کرده معتقد است: این شرکت قابلیت صادر کردن دستگاه های خود به کشور های همسایه را دارد؛ همچنین محصولات این شرکت به نوبه خود می تواند رقیب سرسختی در مقابل محصولات اروپایی مشابه خود باشد.

امیرعباس محمدی پور رییس هیئت مدیره شرکت عمران افزارآریا تراک به خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: این شرکت در راستای طرح توسعه خود که آن را از سال 1398شروع کرده، بدنبال شرکت در نمایشگاه ها و همایش هایی بوده که در داخل کشور برگزار می شود و آن را از اولویت های مهم خود قرار داده است.

او افزود: اولین نمایشگاه تخصصی بتن آماده، قطعات بتنی و صنایع وابسته، دقیقا مرتبط با اساس کار شرکت ماست؛ چرا که شرکت عمران افزار تولید کننده ماشین آلات حمل بتن است و حضور در این نمایشگاه می توانست  فرصت مناسبی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عمران افزار آریاتراک» پتانسیل بالایی برای رقابت با محصولات خارجی دارد

«عمران افزار آریاتراک» پتانسیل بالایی برای رقابت با محصولات خارجی دارد