مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 15:162023-09-08سياسي

فعالیت های دولت سیزدهم برخلاف دولت های قبلی فقط حکم مُسکن را ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نمازجمعه امروز شیراز اظهار کرد: هفته دولت را پشت سر گذاشتیم و در این هفته هیات دولت به حضور رهبر معظم انقلاب مشرف شدند و در این تشرف به محضر رهبر عظیم شأن، نکات بسیاری از سوی ایشان بیان شد که بایستی تلاش کنیم تا این موارد به عنوان وظیفه الهی و دینی تحقق پیدا کند.

امام جمعه شیراز ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار ضمن حمایت از عملکرد دولت سیزدهم از این دولت تجلیل و تقدیر کردند و فرمودند این دولت کارها و اقداماتی را انجام داد که دولت های دیگر جرأت نمی کردند انجام دهند.

آیت الله دژکام اضافه کرد: برخی دولت ها کارهایی می کنند و اقداماتی انجام می دهند که تنها حکم مُسکن دارد یعنی اقدامات آنها تا مدتی مردم را آرام می کند اما پس از مدتی مشخص می شود که همان مشکلات همچنان سر جای خود باقی است اما یک دولت هم ناآرامی ها و گله ها را به جان می خرد تا کاری را انجام دهد که به صلاح ملت است.

وی ادامه داد: کشور ما از نظر وضعیت اقتصادی در طول یک دوره نزدیک به یک و نیم قرن یعنی حدود 50 تا 100 سال به سمتی رفت که تولید در کشور زمین خورد، نفت را فروختند و خوشگذرانی کردند و چیزی هم گیر مردم نیامد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های دولت سیزدهم برخلاف دولت های قبلی فقط حکم مُسکن را ندارد

فعالیت های دولت سیزدهم برخلاف دولت های قبلی فقط حکم مُسکن را ندارد