مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 10:202023-09-11اقتصادي

چشم انتظاری گوجه کاران اسدآبادی به سر رسید


شهرستان اسدآباد یکی از پیشگامان تولید گوجه فرنگی استان همدان بوده که امسال نیز 500 هکتار از مزارع این شهرستان به کشت این محصول اختصاص داده شده است.

- ایسنا/همدان شهرستان اسدآباد یکی از پیشگامان تولید گوجه فرنگی استان همدان بوده که امسال نیز 500 هکتار از مزارع این شهرستان به کشت این محصول اختصاص داده شده است.

با آغاز برداشت هر ساله محصول گوجه فرنگی از مزارع این شهرستان، گوجه کاران اسدآبادی با مشکلات عدیده ای در فروش و عرضه به موقع محصول خود به بازار مواجه هستند و همین امر موجب شده تا محصول خود را به ناچار به نازل ترین قیمت بدون هیچ صرفه اقتصادی به فروش برسانند و یا باید دسترنج و زحمت چند ماهه آنان در برابر چشمانشان در زیر تیغ آفتاب تابستان بر سر جالیز رها شده و اتلاف و ضایع شود.

از دو سال گذشته کارخانه رب اسدآباد به عنوان تنها صنایع تبدیلی شهرستان اسدآباد بنا به دلایل مشکلات درون سازمانی خود تعطیل بوده و این امر موجب شده تا گوجه کاران اسدآبادی به ناچار محصول گوجه فرنگی تولید شده خود را به دست واسطه و دلالان به کارخانجات صنایع تبدیلی سایر استانها ارسال کنند و جز زحمت و عرق جبین چیزی عاید کشاورز زحمتکش گوجه کار اسدآبادی نشود و سود آن به جیب دلالان و واسطه ها برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم انتظاری گوجه کاران اسدآبادی به سر رسید

چشم انتظاری گوجه کاران اسدآبادی به سر رسید