مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 07:402023-09-04اقتصادي

15 درصد زائران از مرز خسروی تردد کردند


معاون حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی از افزایش چند برابری تردد از مرز خسروی خبر داد و گفت: 15 درصد زائران اربعین امسال از طریق مرز خسروی تردد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهریار افندی زاده صبح دوشنبه در سفر به استان کرمانشاه و بازدید از مرز خسروی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پیش بینی شده بود چهار میلیون زائر اربعین برای رفت و همینطور چهار میلیون برگشت در کشور از مرزهای 6 گانه داشته باشیم.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه تردد در روزهای ابتدایی کمتر است در روزهای پایانی حجم قابل توجهی از تردد را به ازای هر روز خواهیم داشت و مدیریت این شرایط تنها با هماهنگی و همدلی دستگاه ها امکان پذیر است.

معاون حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه تلاش و همدلی در تمام پایانه ها مشاهده می شود، گفت: مرز خسروی در اربعین سال گذشته از نظر تردد با حدود 6 درصد چهارمین پایانه بود اما امسال رشد قابل توجهی داشته است.

وی با اشاره به اینکه مرز خسروی امسال 15 درصد تردد زائران را به خود اختصاص داده است، افزود: پارکینگ های متعدد ایجاد شده و پر شدن آن ها نشان می دهد از این مرز به خوبی استقبال شده و این توانمندی در مجموعه وجود دارد و محقق شده است.

افندی زاده با بیان اینکه در ایام اربعین حمل و نقل و تردد بسیار اهمیت دارد، تصریح کرد: باید با بررسی شرایط موجود ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 درصد زائران از مرز خسروی تردد کردند

15 درصد زائران از مرز خسروی تردد کردند