مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 19:002023-08-28سياسي

نیروهای اطلاعات کرمان بلای بزرگی را از سر کشور دفع کردند


رییس مجمع نمایندگان استان کرمان با تقدیر از مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان در استان و دستگیری تسم تروریستی مرتبط با رژیم صهیونیستی گفت: - ایسنا/کرمان رییس مجمع نمایندگان استان کرمان با تقدیر از مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان در استان و دستگیری تسم تروریستی مرتبط با رژیم صهیونیستی گفت: این عزیزان بلای بزرگی را از سر کشور و استان دفع کردند.

محمدرضا پورابراهیمی، عصر امروز ششم شهریور ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان مجددا بر لزوم ساماندهی اتباع خارجی اظهار کرد: اصلاح قانون اتباع جمع بندی و طرح سازمان ملی مهاجرت نهایی شده است.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان به شدت با موضوع اتباع درگیر است، افزود: 10 درصد جمعیت استان را اتباع خارجی تشکیل می دهند.

پورابراهیمی گفت: دستگاه قضایی و سازمان های مربوط به اتباع نظرات خود را ارائه بدهند تا در طرح سازمان ملی مهاجرت لحاظ شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در ادامه پیشنهاد داد: یک سامانه فعال شود و اطلاعات همه لوایح و طرح های مطرح شده در مجلس را بارگذاری کنیم تا همه مدیران در جریان قرار بگیرند.

وی افزود: در کمیسیون اقتصادی افزایش اختیارات استان ها را دنبال می کنیم و 15 استاندار که بیشترین سهم را در جی دی پی کشور دارند، دعوت کردیم و چند محور را با سازمان برنامه و بودجه نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای اطلاعات کرمان بلای بزرگی را از سر کشور دفع کردند

نیروهای اطلاعات کرمان بلای بزرگی را از سر کشور دفع کردند